Kā izveidot pasūtījumu?
1. Atveriet sadaļu e-veikals
2. Izvēlieties augu kategoriju vai apakškategoriju
3. Izvēlieties šķirni
4. Iepazīstaties ar šķirnes aprakstu un audzēšanas prasībām.
5. Izvēlies sēklu skaitu iepakojumā.
6. Ielieciet grozā, spiežot uz "Ielikt
grozā". Grozā tiks ielikts viena paciņa sēklu. Ja jūs vēlaties pasūtīt vairākas
paciņas no tās pašas šķirnes - spiediet pogu "Ielikt grozā" tik
reizes, cik sēklu iepakojumu jums nepieciešams (2 paciņas - 2 reizes). Daudzumu
varēsiet arī izvēlēties vēlāk, pārskatot grozu.
7. Labajā malā tiks izveidots jūsu pirkumu grozs.
Iepakojumu daudzums, cik iespējams pasūtīt vienā pasūtījumā, ir neierobežots, ja vien veikalā ir vēlamais iepakojumu skaits.
9. Jūs varat mainīt iepakojumu daudzumu, ieliekot kursoru paciņu skaita laukā, izdzēšot esošo un ierakstos vajadzīgo skaitu:
10. Ja jūs ierakstīsiet lielāku iepakojumu skaitu, nekā mums ir pieejami, izleks paziņojuma logs. Spiediet OK divas reizes:
11. Sistēma pati izlabos skaitu uz maksimālo pieejamo:
12. Kad esat pabeiguši savu izvēli, spiediet uz PASŪTĪT:
13. Pārskatiet pirkumu grozu.
14. Ja vēlaties kaut ko mainīt - spiediet augšā uz E-VEIKALS vai jebkuru no augu kategorijām:
15. Un jūs atkal redzēsiet pasūtījuma grozu kreisajā malā. Šajā skatā groza saturu iespējams koriģēt:
16. Kad pasūtījums atkal gatavs, spiediet pogu PASŪTĪT.
17. Ievadiet savu kontaktinformāciju. Ar zvaigznīti atzīmētie lauki ir jāaizpilda obligāti.
18. Lūdzam, pārbaudīt tālruņa nummura precizitāti. Tālruņa nummurs ir nepieciešams, lai informētu Jūs par pasūtījuma statusu.
19. Izvēlaties saņemšanas veidu. Iespējami trīs varianti
Latvijas Pasta nodaļā
Omniva Latvija
Saņemšana Dārzniecībā uz vietas, iepriekš sazinoties zvanot 22329399

21. Kad visus datus esat ievadījuši, izlasiet noteikumus un atzīmējiet, ka esat ar tiem iepazinušies (tādas ir Latvijas e-veikalu prasības). Ja zināt, ka vēl kādreiz no mums ko pasūtīsiet, tad atķeksējiet, lai dators atceras Jūsu datus, tie nebūs jāievada vēlreiz.
22. Spiediet pogu
TĀLĀK.
23. Pārskatiet pasūtījumu un spiediet pogu PIRKT. Tikai šajā brīdī pasūtījums ir veikts.

25. Spiežot uz pogas Parādīt rēķinu, jūs varat uzreiz redzēt savu pasūtījumu. Apmaksu veiciet kā esat izvēlējušies. Veicot apmaksu, lūdzam norādīt pasūtījuma (rēķina) nummuru.
26. Sava pasūtījuma pārskatu un saiti uz rēķina jūs saņemsiet arī norādītajā epastā:
27. Ja šādu apstiprinājuma epastu neesat saņēmuši 1 stundas laikā kopš pasūtījums veikšanas, lūdzu nekavējoties sazinaties ar mums (26300213, e-veikala administrators).
28. Jūsu pasūtītās sēklas saņemšanai uz Latvijas Pasta nodaļu vai Omniva Latvija izsūtām piecu darba dienu laikā, pēc atmaksas saņemšanas. Sēklas, kas pasūtītas Saņemšanai Dārzniecībā, sagatavojam trīs darba dienu laikā un nosūtām SMS uz Jūsu norādīto tālruņa nummuru.
29. Pasūtījuma saņemšanas ātrums ir atkarīgs no Latvijas Pasta vai Omniva Latvija noslodzes. Lūdzam, sazināties par pasūtījuma statusu, ja to neesat saņēmuši desmit dienu laikā no pasūtījuma apmaksas dienas.
Nereti gadās, ka izveidojat pasūtījumu un atceraties, ka vēl nepieciešama kāda paciņa sēklas.
Ja šāda situācija ir radusies 24 stundu laikā pēc pirmā pasūtījuma veikšanas, rīkojamies sekojoši:
Izveidojam jaunu pasūtījumu, bet, lai nebūtu divreiz jāmaksā piegādes izdevumi, lauciņā 'Piegādes veids' atzīmējam saņemšana Dārzniecībā uz vietas un lauciņā 'Papildus informācija' norādam pirmā pasūtījuma nummuru
Veiciet pasūtījuma apmaksu un gaidiet sēkliņas!