Pāriet uz galveno saturu
DĀRZNIECĪBA NESLINKO
  • Sākums
  • e-veikals
  • Izstādes, semināri, lekcijas
  • Jaunumi
  • Produkti
  • Par mums
  • Jautājumi un atbildes
  • Kā pasūtīt sēklas/ stādus?
  • Noteikumi
  • Kontakti, darba laiks
  • Dārzniecības atrašanās vieta

Kāpēc kavējas mans pasūtījums?

30. janvāris, 2021 pl. 22:19, 1 komentārs
Mēs cenšamies pasūtījumus apstrādāt un izsūtīt 3 darba dienu laikā kopš apmaksas saņemšanas. Šobrīd pasūtījumu saņemšanu var kavēt 2 lietas:
1) Laika apstākļi. Dienās, kad āra temperatūru sola zemāku par -7 grādiem, mēs pasūtījumus neizsūtām un tie aizkavējas pie mums, lai nodrošinātu, ka transportēšanas laikā sēklas ilgstoši neatrodas pārlieku lielā aukstumā, kas var negatīvi ietekmēt to dīktspēju.

2) Diemžēl šobrīd (2021.gada janvārī/februārī) novērojam, ka Omnivas piegādes aizkavējas līdz pat 5 dienām, bet visi pasūtījumi ir sasnieguši galamērķi 10 dienu laikā.


1 komentārs - Kāpēc kavējas mans pasūtījums?

Santa - 13. maijs, 2024 pl. 9:16
Mans sūtijums arī kavējas , rakstīts Tranzītā muitošana pabeigta, bet tālāk nekas nenotiek jau 8 dienas.

Komentēt







Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Log in

Incorrect password.




Forgot password?
Create an account
Login to existing account
My orders
My reviews
My details
Log out
Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.