Pāriet uz galveno saturu
DĀRZNIECĪBA NESLINKO
  • Sākums
  • e-veikals
  • Semināri un lekcijas
  • Jaunumi
  • Produkti
  • Par mums
  • Jautājumi un atbildes
  • Kā pasūtīt sēklas/ stādus?
  • Noteikumi
  • Kontakti, darba laiks
  • Dārzniecības atrašanās vieta

Kāpēc kavējas mans pasūtījums?

30. janvāris, 2021 pl. 22:19, 1 komentārs
Mēs cenšamies pasūtījumus apstrādāt un izsūtīt 3 darba dienu laikā kopš apmaksas saņemšanas. Šobrīd pasūtījumu saņemšanu var kavēt 2 lietas:
1) Laika apstākļi. Dienās, kad āra temperatūru sola zemāku par -7 grādiem, mēs pasūtījumus neizsūtām un tie aizkavējas pie mums, lai nodrošinātu, ka transportēšanas laikā sēklas ilgstoši neatrodas pārlieku lielā aukstumā, kas var negatīvi ietekmēt to dīktspēju.

2) Diemžēl šobrīd (2021.gada janvārī/februārī) novērojam, ka Omnivas piegādes aizkavējas līdz pat 5 dienām, bet visi pasūtījumi ir sasnieguši galamērķi 10 dienu laikā.


1 komentārs - Kāpēc kavējas mans pasūtījums?

Santa - 13. maijs, 2024 pl. 9:16
Mans sūtijums arī kavējas , rakstīts Tranzītā muitošana pabeigta, bet tālāk nekas nenotiek jau 8 dienas.

Komentēt







Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.