Pāriet uz galveno saturu
DĀRZNIECĪBA NESLINKO
  • Sākums
  • e-veikals
  • Semināri un lekcijas
  • Jaunumi
  • Produkti
  • Par mums
  • Jautājumi un atbildes
  • Kā pasūtīt sēklas/ stādus?
  • Noteikumi
  • Kontakti, darba laiks
  • Dārzniecības atrašanās vieta

KĀDĒĻ ES NESAŅEMU PASŪTĪJUMA NUMMURU?

5. maijs, 2021 pl. 12:28, Nav komentāru
IR DIENAS, KA E-VEIKALA LAPĀ IR LIELS PASŪTĪJUMU SKAITS UN PASŪTOT STĀDUS NETIEK NOSŪTĪTI APSTIPRINĀJUMI UN PASŪTĪJUMA NUMMURS (TOS SŪTA E-SISTĒMA, BEZ DĀRZNIECĪBAS PERSONĀLA IEJAUKŠANĀS). JA JŪS NESAŅEMAT PASŪTĪJUMA NUMMURU, ARĪ MĒS NESAŅEMAM JŪSU PASŪTĪJUMU. LŪDZAM SAZINĀTIES AR DĀRZNIECĪBU, JA VEICOT PASŪTĪJUMU, NEESAT SAŅĒMUŠI PASŪTIJUMA NUMMURU UZ JŪSU NORĀDĪTO E-PASTA ADRESEI.

Nav komentāru

Komentēt







Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Log in




Forgot password?
Create account
Login to existing account
My orders
My reviews
My details
Log out
Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.