Pāriet uz galveno saturu
DĀRZNIECĪBA NESLINKO
  • Sākums
  • e-veikals
  • Semināri un lekcijas
  • Jaunumi
  • Produkti
  • Par mums
  • Jautājumi un atbildes
  • Kā pasūtīt sēklas/ stādus?
  • Noteikumi
  • Kontakti, darba laiks
  • Dārzniecības atrašanās vieta

KĀDĒĻ ES NESAŅEMU PASŪTĪJUMA NUMMURU?

5. maijs, 2021 pl. 12:28, Nav komentāru
IR DIENAS, KA E-VEIKALA LAPĀ IR LIELS PASŪTĪJUMU SKAITS UN PASŪTOT STĀDUS NETIEK NOSŪTĪTI APSTIPRINĀJUMI UN PASŪTĪJUMA NUMMURS (TOS SŪTA E-SISTĒMA, BEZ DĀRZNIECĪBAS PERSONĀLA IEJAUKŠANĀS). JA JŪS NESAŅEMAT PASŪTĪJUMA NUMMURU, ARĪ MĒS NESAŅEMAM JŪSU PASŪTĪJUMU. LŪDZAM SAZINĀTIES AR DĀRZNIECĪBU, JA VEICOT PASŪTĪJUMU, NEESAT SAŅĒMUŠI PASŪTIJUMA NUMMURU UZ JŪSU NORĀDĪTO E-PASTA ADRESEI.

Nav komentāru

Komentēt







Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.