Pāriet uz galveno saturu
DĀRZNIECĪBA NESLINKO
  • Sākums
  • e-veikals
  • Semināri un lekcijas
  • Jaunumi
  • Produkti
  • Par mums
  • Jautājumi un atbildes
  • Kā pasūtīt sēklas/ stādus?
  • Noteikumi
  • Kontakti, darba laiks
  • Dārzniecības atrašanās vieta

KAD BŪS VISLIELĀKAI TOMĀTU ŠĶIRŅU UN CITU AUGU PIEDĀVĀJUMS?

17. apr. 2024, Nav komentāru

KĀDĒĻ ATSEVIŠĶAS ŠĶIRNES NAV IESPĒJAMS PIEVIENOT GROZAM?

18. apr. 2023, Nav komentāru

KĀDI SEMINĀRI UN LEKCIJAS PLĀNOTI 2023. GADĀ?

17. jan. 2023, Nav komentāru



Vairāk informācijas mājas lapā https://bulduri.lv/tomatu-audzesana-no-seklas-lidz-razai.../







KAD IR TUVĀKIE PLĀNOTIES PASĀKUMI?

5. dec. 2022, 1 komentārs

5. aug. 2022, Nav komentāru

26. nov. 2021, Nav komentāru

KĀDĒĻ NEDARBOJAS E-VEIKALS?

16. jūn. 2021, Nav komentāru

KĀDĒĻ ES NESAŅEMU PASŪTĪJUMA NUMMURU?

5. mai. 2021, Nav komentāru
IR DIENAS, KA E-VEIKALA LAPĀ IR LIELS PASŪTĪJUMU SKAITS UN PASŪTOT STĀDUS NETIEK NOSŪTĪTI APSTIPRINĀJUMI UN PASŪTĪJUMA NUMMURS (TOS SŪTA E-SISTĒMA, BEZ DĀRZNIECĪBAS PERSONĀLA IEJAUKŠANĀS). JA JŪS NESAŅEMAT PASŪTĪJUMA NUMMURU, ARĪ MĒS NESAŅEMAM JŪSU PASŪTĪJUMU. LŪDZAM SAZINĀTIES AR DĀRZNIECĪBU, JA VEICOT PASŪTĪJUMU, NEESAT SAŅĒMUŠI PASŪTIJUMA NUMMURU UZ JŪSU NORĀDĪTO E-PASTA ADRESEI.

Kāpēc nevaru pasūtīt stādus uz rītdienu vai pēc nedēļas?

1. mai. 2021, Nav komentāru
Pasūtījumus interneta veikalā ir iespējams veikt uz aiznākamo un 2 sekojošajām dienām, pasūtījumus nepieņemam uz nākamo dienu (tā ir nepieciešama pasūtījumu sagatavošanai).
Attiecīgi jums būtu jāveic pasūtīšana 2-3 dienas pirms plānojat braukt pakaļ un stādīt. Pasūtījumus arī nepieņemam uz periodu, kas ir tālāk par 4 dienām uz priekšu, jo mēs nevaram prognozēt, kāds būs bijis pieprasījums vai cik daudz stādu būs izauguši no konkrētās šķirnes. 


Stādi būs, varbūt nedaudz mainīsies šķirņu klāsts (esam izaudzējuši >200 šķirnes, bet vienlaicīgi nodrošinām vairāk kā 60 šķirnes. 

Lūdzam būt saprotošiem. Pieprasījums pēc stādiem ir koncentrēts ļoti īsā laika periodā un tajā cenšamies apmierināt pēc iespējas vairāk gardēžu vēlmes. Lai tas sekmīgi notiktu, esam izstrādājuši skaidru sistēmu, ko aprakstīju augstāk un kas darbojas interneta veikalā. Lūdzu pie tās pieturēties. Stādi diemžēl ir ļoti jūtigs produkts, ko nav iespējams atlikt un ilgi glabāt. Tie prasa ikdienas pieskatīšanu, kopšanu, laistīšanu. 

Rindas kārtībā ikvienu apkalpojam arī dārzniecībā uz vietas.

Kāpēc nevar iegādāties visas šķirnes?

24. apr. 2021, Nav komentāru
Mēs šogad esam izaudzējuši >200 šķirņu tomātu stādus. Tā kā dažādība ir liela, visas šķirnes nebūs pieejamas vienlaicīgi, Šķirņu klāsts mainīsies, bet ik dienas būs pieejamas vismaz 60 dažādas šķirnes. 

Atšķirībā no pagājušā gada, interneta veikalā esam salikuši visas šķirnes, kādas šogad audzēsim un kādi stādi būs pieejami. 

Ja jums interesē konkrēta šķirne, tad sekojiet līdzi tās pieejamībai. Ir 4 varianti:

1) Šķirne šobrīd pieejama: šķirnei redzama cena un to iespējams pasūtīt (ielikt grozā)


2) Šķirne būs pieejama vēlāk - šķirne redzama e-veikalā, bet nav cenas un pasūtīt nav iespējams.  Sekojiet līdzi, stādi būs!


3) Šķirne izpārdota un šogad vairs nebūs - šķirne redzama e-veikalā, cena arī ir, bet pasūtīt pogas vietā ir "Izpārdots"


4) Ja šķirni nevar atrast e-veikalā - šķirnei šogad stādu nebūs. Jūs varat pasūtījuma piezīmēs vai viesojoties mūsu dārzniecībā minēt savu nožēlu, ka tik labu šķirni šogad neaudzinām, mēs piefiksēsim jūsu vēlmes un ja vienu un to pašu šķirni šādi paprasīs vairāki cilvēki, nākamgad to izaudzēsim.

Ja jums interesē ļoti konkrētas šķirnes, tad, ja vien jums ir iespējams apciemot dārzniecību vairākkārt, tad mēs ieteiktu pasūtīt un saņemt stādus pa porcijām - katrreiz to, kas ir. 

Kā iegādāties stādus?

16. apr. 2021, Nav komentāru

Vai man jāņem līdzi kaste vai maisiņš?

15. apr. 2021, Nav komentāru
Jā, taupīsim resursus! Mēs priecājamies par katru klientu, kas paņem līdzi savu kasti, kur salikt stādus. Lieliski noder arī lielie iepirkuma maisi. 

Stādi tiek ietīti papīrā, bet lai tos nogādātu līdz mašīnai un pēcāk dārzam - tos ir ērti salikt kastē.


Kādēļ nevar iegādāties sēklas?

21. mar. 2021, Nav komentāru

Cik ilgi būs iespēja iegādāties sēklas?

6. mar. 2021, Nav komentāru

Kad es varēšu iegādāties stādus?

30. jan. 2021, 1 komentārs
Stādi būs pieejami no 2021.gada aprīļa vidus. Lūdzu sekojiet līdzi informācijai šeit. 

Kāpēc kavējas mans pasūtījums?

30. jan. 2021, 1 komentārs
Mēs cenšamies pasūtījumus apstrādāt un izsūtīt 3 darba dienu laikā kopš apmaksas saņemšanas. Šobrīd pasūtījumu saņemšanu var kavēt 2 lietas:
1) Laika apstākļi. Dienās, kad āra temperatūru sola zemāku par -7 grādiem, mēs pasūtījumus neizsūtām un tie aizkavējas pie mums, lai nodrošinātu, ka transportēšanas laikā sēklas ilgstoši neatrodas pārlieku lielā aukstumā, kas var negatīvi ietekmēt to dīktspēju.

2) Diemžēl šobrīd (2021.gada janvārī/februārī) novērojam, ka Omnivas piegādes aizkavējas līdz pat 5 dienām, bet visi pasūtījumi ir sasnieguši galamērķi 10 dienu laikā.


Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.

Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.